2007-08-08

Lampor

Go`morgon!
Först vill jag säga att jag tycker att det är jättekul
att så många tittat in min sida och för alla kommentarer Ni skrivit.
Sen var det en fråga om en kudde med en stjärna, den är tillverkad här hemma.
Idag tänkte jag visa lite lampor ...



Vinröd-randig lampskärm ,hemma gjord.

Vit skruvad fot...

Vit lampskärm också hemma tillverkad.

Även här vit skruvad fot...

Beige mönstrad lampskärm. Hemma gjord.

Vit fot...

Blå blommig lampskärm hemma tillverkad.

En annan skruvnig på fot...

Blå randig lampskärm. Hemma tillverkad.

Vit fot.

Vit lampskärm.
Vit fot.

Vit lampskärm,

med en skruvad fot.

Vit skärm.

Svart smides fot.

Vit skärm med en silverfärgad fot.

Röd och vitrandig lampskärm. Hemma tillverkad.
Och en vit fot.

En tak lampa i svart smide och en glas kupa...

En stjärna...

Silverfärgad med porslin skärm...




Detta var lite lampor från mig, givetvis så var det lite extra lampskärmar

som kommer fram vid olika tillfällen.

Man måste ju matcha skärmar med kuddar i bland.

Detta var allt för mig i dag ni får ha`en bra dag så ses vi en annan.

11 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Men vad duktig du är på att göra lampskärmar!!! Till försäljning eller bara för hemmabruk? Jättefina, och vilket jobb du har lagt ner på att fota dem, du måste ha sprungit runt & hämtat lampor överallt??!! Ha en bra dag! Här regnar det idag.... Kram Sara

MiaMaria sa...

Ja, jag har hämtat överallt. men så stort hus har vi inte. Det är rätt så knöligt att göra lampskärmar så än så länge gör jag för hemmabruk. Regnar här också.
/ ME

Lotta sa...

Oj vad många fina lampor och skärmar! Vad kul att kunna byta ut efterhand.

Ha det jättehärligt!
kram
Lotta

Nygammalt sa...

Det var inte dåligt, att ha så många och fina lampor/lampskärmar att byta av. Du borde starta försäljning av skärmar om du inte redan gör det. Jättefint!
Stjärnlampan har jag nu i en större och mindre lägenhet där jag bor just nu. Dom är superfina.
Kram.

Skatan sa...

Så mycket fina lampor och vad häftigt att göra skärmarna själv!

Jag återkommer med bilder i kväll på lampan : )

Tack för titten!

Hem och Lycka sa...

Oj, vad impad jag blir av dina lampskärmar!

Anonym sa...

Vad imponerad jag blir! Du är ju super duktig!

Anonym sa...

Undrar om någon vet var man kan få tag i en stjärnlampa av glas?? Pris? Ingen som har en som vill sälja...?

Anonym sa...

Vad underbara saker du har på din blogg! Vill bara tipsa dig om att inte göra så många särskrivningar....det ser illa ut ;-)

Anonym sa...

This site is really cool! I found here alot of information that I was looking for. I am really happy to be a part of This site!

Unknown sa...

replica bags dubai replica nappy bags replica bags wholesale hong kong