2007-11-15

Handgjort...

Sprid lite värme!



Ja, då blev man fast...jag var en av de tre som lämnade en kommentar hos vitapelargonerochzink.blogspot.com/. Så är du sugen att vara med, lämna en kommentar hos mig och va en av de tre första som kommenterar detta inlägg. Då får du en handgjord present på posten av mig.

♥"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.

Kravet för att få vara med är att skicka detta vidare till er! De tre första som kommenterar detta inlägg hos mig får något hem/handgjort av mig med posten före jul! Ni måste ha en egen blogg och ni måste skicka utmaningen vidare..............osv.............

Så ni kreativa människor där ute ta chansen och gör någon glad!

Ha´det så bra där ute!

Miamaria




15 kommentarer:

Nilla sa...

Försöker mig på att hinna med den här gången =)

Ha en bra dag!

Kram Nilla

Flickan på landet sa...

Tack snälla du!det är ju såå kul att blogga och skapa nya kontakter :-)
Vårt hus är 190 kvadrat och så kommer en glasterass till ännu men den räknas inte in i kvadraterna...
Ha d bra!

faster atta sa...

Vilka fina rosor, de är underbara! jag lyckades visst komma med bland de första tre, räkna bort mej eftersom jag redan har haft utmaningen hos mej....

kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hihi...hoppas att jag hinner.
fina bilder du visar.
Kram Pernilla

Färjtorp sa...

Hejhej jag blir jag nr 3 då...? Fina rosor du hade där!!
kram Johanna.

Färjtorp sa...

Hej igen, så roligt!!! Jag ska försöka fixa det där lite senare.
Kram från mej.
/Johanna

junhe sa...

inredningstidningar går inte av för hackor =)...om det är så att du har salt lakrits i din godispåse kommer jag för att smaka =) ha dt gott, sockertopp/ junhe

Anonym sa...

Visst är det kul med pass it forward!

En inredoholic sa...

Aaaaahhh... då missade man bli nr 3!?! var inte riktigt med på det där.. är ju ny i bloggvärlden. Men jag ska se till och vara mer på G nästa gång. Du har så vacker sida!! Nu ska jag kika lite till o bli inspirerad!

Kram

Anonym sa...

Vilka vackra bilder! Superfina rosor!..Läckert när ljuset skiner genom skålen med blommor! Kram :)

Linneagården sa...

Jättefin bild. Önskar dig en fin kväll.
Kramar från mig

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det en rolig utmaning!!

Dina bilder är helt fantastiska idag!! Du har alltid sååå fint, men dessa var extra fina!

Stor kram!

ingridviola sa...

så fina rosor!

Marie sa...

Jättevackra bilder!

Ha en bra fredag!
Kram Marie

Eva sa...

Åh så snyggt det var.

Kram från storasyster