2009-11-01

300 000 besökare...

....betyder att det är dags för 3 utlottningar.

Jag kommer att köra 3 utlottningar, något KÖPT
något GAMMALT och något alá MIAMARIA.

Idag startar vi första utlottningen och det är något köpt, hänget kommer från Noll54.

Det enda NI behöver göra är att KOMMENTERA under detta inlägg. Ni som ej vet hur man gör MAILA gärna så är ni med. Utlottningen avslutas då nästa inlägg görs....ok.



Ett vackert GRÖNT Hänge kan bli ditt.

LYCKA TILL!


Ha´en bra vecka!
Kramar// MiaMaria

78 kommentarer:

Unknown sa...

Hej
första gången jag är in här sååå mysig blogg, vill gärna var med i lottningen om det vackra hänget.
kramen Catthie

Pillan sa...

Hej! Åh jag är självklart med och tävlar. Passar samtidigt på att tacka för en underbar blogg. MVH/Pillan

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket fint hänge, tar gärna en lott!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

beate sa...

spennende. Klart jeg er med!

klem Beate

Elzie sa...

Du milde så många besökare! En annan lär nog ha flera år på sig innan man ens kommit upp i 100, haha.
Så jättevackert hänge. Och klart man vill tävla.
Hoppas du har en bra söndag.
Kram Elzie

Anci sa...

Hej !
Grattis till 300000 besökare ! Jag vill gärna vara med i utlottningen av det vackra hänget.

Kram
Anci

Annika sa...

Det här kan man ju inte missa... nu blir det till att ha stenkoll på din blogg här framöver..... Kram Annika

Sologbolig sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Du har ein kjempefin blogg. Klart eg vil være med og feire deg. Ha ein fin søndag.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till alla dina besökare , wow det var inte dåligt !
Jag är en dålig bloggare nu för tiden , men jag vill gärna vara med i din tävling ändå !
Hoppas allt är bra , e det mycket pyssel inför julen ?
Många kramar /Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till jättemånga besök. Kul idé med 3 utlottningar, jag är gärna med. Det var ett fint hänge.
Goa kramen
AnnaMaria

Nikoline sa...

Hei på deg,MiaMaria!
Så nydeleg gevinst... eg er med og prøver lykka!
Godt å sjå at du er innom av og til,savnar deg her i bloggverden.. men me vel innsjå at blogging ikkje kan komma i første rekke når det er masse anna som foregår i kvardagen.
Ha ein fin-fin søndag:0)

monikanen sa...

Såklart man vill försöka vinna.
Kram Monica

Gunbritt sa...

Hej
Gratulerar till det höga besöksantalet men jag förstår det då din blogg är mycket trevlig att läsa. Jag vill gärna vara med om utlottningen men har ingen blogg så jag lämnar mailadress
gunbritt.johnsson@spray.se

Home No.1 sa...

Hej och stort GRATTIS!

Klart man vill va mé!

Kramen till Dig!
Annica.

Hagbacken sa...

Klart jag vill vara med :) grattis till alla besökare!

Kram Linda

Titti sa...

Hej
Jag är jättegärna med & tävlar. Mvh Titti

Vit som snö sa...

Wow, det är mååånga besök vilket man förstår, du har en så fin blogg! Grattis!
Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Kram Cilla

Michela sa...

Hi!
Many congratulations on reaching 300.000 hits! Well done!
Greetings from Italy! :)

Unknown sa...

Åhh, vilket mysigt uterum jag kom in i här...vilken fin blogg du har!:-)
Och vilket vackert smycke du lottar ut, verkligen i min smak.Men...är det utlottning på det eller fattade jag det rätt att det var den som skrev första kommentaren som vinner det? Nåja, om det fortfarande finns chans så är jag förstås gärna med, och länkar då naturligtvis på min blogg.
Ha det riktigt gott och ha en trevlig fortsättning på söndagen/Kram Karin

Unknown sa...

Hmm, nu förstår jag...slarvade med att läsa ordentligt...det stod ju inlägg och inte kommentar.:-)))

Goa sa...

Hej min goda!

Jaaaa, klart jag är med!
Så fint! Och tusen grattis till alla besök. Jag förstår varför..:)
Det är så vackert att komma hit... mitt balsam för själen.

Puss o kram på dig min vän...

Antonia sa...

Congratulations with your 300.000 visitors Mia Maria. No wonder, your blog is beautiful!
A greet from Holland ♥

Nilli sa...

Hej! Älskar din blogg och läser den ofta!
Är gärna med i din utlottning.
Kramar från Nilli

Det vita dårhuset sa...

Här är jag!!!!!!
Vill självklart vara med :o)
Kram Erika

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, klart jag vill vara med i din tävling. Har inte sett det hänget förut och tyckte det var såå fint. Tänk vad måååånga besökare du haft ojoj svårt att slå det, jag förstår att alla vill titta in till dig och ditt fina hem. Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Hej och grattis! Klart att din blogg har många besökare. =)
Spännande med utlottning - klart jag vill vara med.
Ha det så bra! Hälsningar från Krista i Bollnäs

Bibbi sa...

Det gröna hänget är ju helt underbart!!! Självklart vill jag vara med och hoppas på tur:)
Ha en skön avslutning på helgen
Kramen

Karin sa...

Hej Mia!!
Jag vill gärna vara med i utlottnigen och Grattis till så många besökare:)Kram

Änglarnas hus sa...

Mmm ett sånt fint hänge :) viiill så gärna vara med och tävla...
Kramis Sanne!

Jenny sa...

Alltid kul att vara med i en utlottning av fina ting, jag brukar inte ha någon tur men om man inte försöker lär man ju aldrig vinna heller. Kram! /Jenny

Anonym sa...

Klart jag vill va med i utlottningen! Skulle nog inte ha några problem att hitta ett ställe i mitt hem för detta fina hänge!
I övrigt en jättetrevlig och inspirerande blogg!Tack!
Hälsningar Maja

Kamomilla sa...

Grattis vännen det är inte illa det!! Fantastiskt!
Klart man vill vara med i utlottningen!

Tack för din söta hälsning hos mig.

Kamomilla

bean emäntä - bea's sa...

Grattis till 300.000 - inte dåligt!

En sån vacker hänge vill jag gärna ha! Är med alltså.

Ida sa...

Hei!
Det var vakkert!
Nydelig blogg du har! Skal kike litt mer nå!

Klem fra Ida

Les Cotrions sa...

Congratulations my friend! 300000 visitors...waw! A great aim! Nice giveaway!!! Happy to be in!
A nice new week for you!
Vale

Ing-Mari sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Anonym sa...

Grattis till 300 00 !!
Grönt är min favoritfärg, så denna vinst skulle glädja mig mycket =)

Ha det bra; Maja

Hannis sa...

Vilket vackert hänge.
Jag är gärna med=))

Grattis till alla dina besökare!

Kris sa...

Grattis!
Vill också va me´
Kristina

Anonym sa...

GRATTIS till 300 000!

Så vackert det gröna hänget är! Vill gärna delta i tävlingen!

Ha det gott!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

bikim sa...

Welcome back, MiaMaria! your last posts are soo pretty with such gorgeous pics.
happy november,
Rosa

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Jag vill gärna pröva lyckan hos dig, så jag norpar åt mig en lott!
Kram Agnetha

Camilla sa...

Hejsan
Vilken fin blogg helt suverän. Första gången jag är här och det kommer bli många fler. MVH Camilla

Therese sa...

Jag sällar mig till den förhoppningsfulla skaran och kniper en lott! Hoppas allt är bra, varma kramar Sockenvägens Söta

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med alle besøkende... nydelig heng du har kjøpt likte fargen vedlig go9dt...
klem Kerstin

fröken knopp sa...

Grattis till alla dina besökare!! o de klart att jag vill vara med o tävla!!!

kramar elin

pysseltanten sa...

Halloj...=))
Grattis till alla besökare...
Är gärna med i din utlottning...=))
Kraamizar Git

Aspliden111 sa...

Hejsan hoppsan, superhärlig blogg som ger inspiration och mod.
Vill naturligtvis vara med i utlottningen!
Mvh Ylva

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilket vackert hänge fr NOLL 54och jag bara älskar grönfärgen! Klart jag vill vara med och ha chans att vinna! Jag är lite inne på grönt nu, köpte grön färg i färgaffärn i dag: ) Mari.

Paula Ohlsson sa...

Detta är min nya favoritblogg !

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Mia Maria,
is this a raffle???
There I am present with pleasure!!!
The favourite greetings,
Elke.

Anonym sa...

Jag vill naturligtvis vara med i lotteriet. Wov vilket besökarantal. H carina r

My little footprints sa...

Hei MiaMaria!
Håper alt står bra til?
Grattis med 300 000 besøkende! Kjempemorsomt!!
Så generøst av deg å sende ut gave! Ønsker deg noen fine November-dager!
Stor klem Beth

Erika sa...

Hei og hopp! For en vakker blogg! her har jeg ikke vært før. Jeg vil være med i utlottningen din! Hvis jeg får lov selv om jeg kommer fra Norge?

Kram Erika :)

Sjarm og Glede sa...

Hei
I dag fant jeg din blogg for første gang. Du hadde utrolig mange fine bilder :-) Gleder meg til å følge din blogg.

Vennlig hilsen
Hilde på Sjarm og Glede

Camilla sa...

Hejsan. Oj vad fint, är gärna med i utlottningen :)

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har och vad mycket fint du gör.

Tack så jättemycket för dom fina skyltarna du gjorde åt mig.

Ha en fin dag / Anette Syster till ängeln i vitt.

Cecilia sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med! =)
Ha en fortsatt fin dag =)

Hälsningar från ett blåsigt Öland!

Ewa sa...

Hej, är inte överraskad över att Du har sååå många läsare på bloggen, den är ju helt underbar!!
Vill gärna va med i utlottningen.
Ha en fin kväll
Ewa

Jen sa...

Vill gärna vara med i din utlottning, och hoppas på tur!!!

Ha det gott! / Jen

Krusidull sa...

Självklart, nappar man på en tävling, turen kanske kanske är på min sida.
Kram
Krusidullan

Bibbi Maria sa...

...hi hi hi jättekul! Jag är gärna med. Du har en sååån fin Blogg!

Unknown sa...

Grattis till alla dessa besök. Kul att det är så många som vill se och få inspiration av dig :)
Klart att jag vill vara med och tävla om det vackra hänget.
Kram Maria

Brunkullan sa...

Så skoj! Jag vill vara med förståss. Hoppas jag inte är sent ute:)
Susanne

Mitt smultronställe sa...

Hej!!

Grattis till alla dina besök!!
Vill jättegärna vara med och tävla om det fina hänget!!!
Hoppas du får en fin kväll, kram Camilla.

Viveka i Bläckhornet sa...

JA JA JA jag vill jättegärna tävla hos dig :) Vilket underbart hänge!

Kram Viveka

Mia sa...

Vilket vackert hänge, det är jag förstås gärna med och tävlar om.

Kram Mia

Anki sa...

Ups, sista minuten kanske...men jag vill jättegärna var med...å länkar!
Hur kunde jag nästan missa detta, hmm...slarver, hihi!

Kram kram!

Lilla Blanka sa...

Hej igen!

STORT GRATTIS MiaMaria till 300.000besökare!!!

Din blogg är jättefin och du är så pysslig och duktig så du kommer snart ha 300.000 till!

Kram
Mia

Moments of photography sa...

Om du inte redan har dragit e vinnare så vill jag gärna vara med i tävlingen!!
Underbar blogg du har och jag röstade på ditt bidrag i måla om tävlinge.
Ha det bra

C De-sign sa...

Det vill jag ju inte missa.....bara att hålla tummarna.... KRAM fr C

Kjeruben sa...

Ja takk gjerne ;-)

Gratulerer med dine 300 000! Vel fortjent!!!

Gunilla sa...

Vilket vackert hänge, klart jag vill vara med och ha en chans att vinna det.

Grattis till 300.000 besökare. :)

Anonym sa...

om det inte är försent....//Marie
Grattis till alla besökare..kommer ofta hit och tittar!
bergadrottningen@hotmail.com

rule sa...

Så koselig å komme inn på din blogg!! Du har virkelig en flott stil må jeg si!!! Blir med i trekningen:-)

Ha ei fin uke!!
Hilsen Ruth

Gretchen sa...

Just love your blog. It is so lovely.
Gretchen

Anonym sa...

Grattis till det stora besökarantalet!Klart man vill vara med i din tävling,du har ju en mycket inspirerande blogg o ett jättefint hem..Jag har ingen egen blogg,men min mailadressär: ullaohrn@telia.com

Anna-Lena sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har.
Hoppas på turen nu.
Mvh/Anna-Lena