2009-11-15

UTLOTTNING NR 2...

Något GAMMALT...

Spegel, spegel på bordet där sig mig vem som dig ska hålla kär....

En silverspegel kan bli din det enda DU behöver göra för att vara med i utlottningen är att kommentera under detta inlägg. Givetvis går det lika bra att maila. Lycka till!

Utlottningen pågår tills nästa inlägg göres...

Då återstår det bara en utlottning efter denna och det är något alá MiaMaria...så håll ögonen öppna om ni vill vara med.



Spegel, Spegel på...

Baksidan...


Framsidan...


I närbild, ros & Alma.


Vill även denna gång påminna om MÅLAÖVERTAPETEN tävlingen som fortfarande pågår och givetvis blir jag superglad för DIN röst. Klicka bara på Målaövertapeten så kommer du direkt dit.



Ha´ en riktigt bra vecka!
Kramar//MiaMaria

90 kommentarer:

Kamomilla sa...

Japp, jag vill absolut vara med!!!
*anmäler mig*
Kamomilla

Malin sa...

Jag är gärna med i utlottningen om den söta spegeln:)

Ha en bra dag!
Malin

Krukmakeri hemjord sa...

Självklart är jag med !

annbritt

Monika sa...

Hej på dej!

Vill givetvis delta i din fina utlottning! :o)'

Vilken vacker spegel!

Ha det fint!

Monika

ANNIKA sa...

Är jag först?måste betyda tur....
Jag har nyss tappat min spegel i golvet ,så nu har jag inget att spegla mig i.
Nödvändigt när man ska klä upp sig,så allt ser bra ut...
Är med och tävlar och hoppas på turen.Jag verkligen älskar den här spegeln...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

My home is my Castle sa...

Åhh for en nydelig speil !!!
jeg blir gjerne med på trekning :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Nikoline sa...

ÅÅHHH..! Ønskar meg- ønskar meg- ønskar meg!!!!!
Aldri har eg vel ønska sååå sterkt å vinna !
(forstår nesten ikkje at du vil gje bort ein så vakker spegel!)
Ha ein fin søndag :0)
PS: eg røstar på deg,ja..

Elzie sa...

Vilken fin spegel. Klart man vill va med och försöka ta hem den!
Hoppas du har en bra söndag.
Kram Elzie

Det vita dårhuset sa...

Här kommer jag :o)))))))) Vill gärna vara med!

Och tack för hjälpen med garderoberna!!!

Kramen Erika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin spegel! Jag är gärna med.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

MiaMaria sa...

Via mailen Ulrica...lycka till!

Vit som snö sa...

Spegel, spegel på bilden där: pleaseeee säg att jag lylligast i utlottningen är;-) Ohh vad jag vill ha tur nu!!!!!
Kram Cilla

Mitt hvite hus sa...

Åå ja jeg vil veldig gjerne være med på denne også...kanskje man har bedre lykke denne gangen...men spenningen er jo der... og det er moro...

Klem Kerstin

adales verden sa...

vil veldig være med:)
klem
anniken

junhe sa...

men vilken söt spegel!!! vill gärna vara med i din tävling =)
skickar en härligt höstig kram/ junhe

STENLYCKA sa...

Hej!
Vilken underbar spegel det är klart jag är med i din trevliga tävling.
Och jag är inne och klickar och klickar, håller tummarna blå att du skall vinna det är du så värd.
Kram på dig och ha en bra början på nästa vecka!

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Hei, så søtt speil. Jeg vil gjerne være med i tävlingen:)

evamar sa...

Åh, jag vill absolut vara med!

C De-sign sa...

Klart att jag vill vara med! Vilken vacker spegel...och jag har röstat på dig... ;-) Kram fr C

Viveka i Bläckhornet sa...

Japp nu prövar jag lyckan igen och se vad som händer.Har röstat på dig :)

En underbar spegel!

Ha en fin kväll
kram Viveka

Anonym sa...

Hej!
Ja du nu måste jag bara va med och hoppas jag vinner. Har nämligen en borste i samma stil fast med ett annat namn men vad gör det.
Vad fint du har det Skulle gärna ta en fika i ditt uterum.
Hälsning Meta

Vita hjärtan sa...

Oj, så fin, självklart vill jag vara med och försöka vinna den!

Kram Annemari

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fin, anmäler mig till denna utlottningen osså ;o)
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

MiaMaria sa...

Carina via mail. Lycka till!

MiaMaria sa...

Katarina via mail. Lycka till!

Titti sa...

Hej . Jag är gärna med & tävlar. Länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

Bittan sa...

Hej
vilken underbart söt spegel.
Jag vill gärna vara med i utlottningen
kram till dig :-)

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej!
Helt underbar spegel! *ler*

Har kikat runt nu ett tag på din blogg för det är första gången jag är här. Vilket mysigt och vackert vitt och ljust hem du har!
Hit kommer jag gärna tillbaks fler gånger!

Du har fått en till följare!
Och jag är gärna med i tävlingen.

Har en liten tävling även på min blogg! :)

Kramar Linda

Tesa/Therese sa...

Åhh vilken söt spegel. Jag tar en lott :o)
Må så gott!!
Kram

Marit sa...

Hei
Det er første gang jeg er inne på bloggen din - wow, her var det mye lekkert og mange vakre bilder! Og jeg vil gjerne være med på konkurransen...
Klem Marit :o)

veronica sa...

Jag vill vara med ;)

Pillan sa...

Åh vilken söt! Självklart är jag med och tävlar. Trevlig kväll// P

Tanjis sa...

Jag vill också gärna vara med på utlottningen, det var ju en superfin spegel! :)

Anki sa...

Vilken skatt! Jag är absolut med och länkar!
Håller alla tummar gör jag oxå *ler*

Ha nu en fin vecka gumman!
Kram kram!

MiaMaria sa...

Mariana via mailen. Lycka till!

Nygammalt sa...

Åh, den fina spegeln skulle man ju såklart vilja vinna! :)

Har lagt min röst på dig också.
Kram.

Backstitch sa...

Oj den spegeln skulle passa så bra på min dotters sminkbord. Japp jag deltar och hoppas att turen står på min sida.
Kram Moster

Rummet för välbefinnande sa...

Hej MiaMaria, hittade din tävling och blev så glad. Vill ju jättegärna "ha chans" på spegeln :)
Så nu håller jag tummarna för fullt.
Ha det gott!
Kram från Mia

Anonym sa...

Vilken söt spegel! Vill gärna vara med i utlottningen och tar en lott.

En fin vecka önskar jag dig!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Home By Virginia sa...

Hei på deg :)

Jeg blir gjerne med og prøver lykken... :D

Ønsker deg en fortsatt fin uke...!!! :)

Klemmer fra Malin Virginia

A K sa...

Jeg blir like glad hver gang du skriver nye innlegg :) og dette med å kunne vinne et så nydelige speil vil jeg gjerne være med på ;)

:) Ann K

A K sa...

Jeg blir like glad hver gang du skriver nye innlegg :) og dette med å kunne vinne et så nydelige speil vil jeg gjerne være med på ;)

:) Ann K

Lallis - liv och leverne sa...

Kikar in för att krama om dig lite. VIlken vacker spegel!!
KRam Lallis

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, vilken söt lite spegel, ja jag är ju spegeloman och jag älskar speglar och kan aldrig få nog av dom. Självklart vill jag vara med i din tävling. Hoppas allt är bra med dig vännen, vi ses väl i affären framöver. Kram på dig/Ingela.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

åå så vacker spegel!

klart man vill vara med & hoppas på tur ...

Kramizzz Nilla

bikim sa...

Gorgeous and romantic!
Take care,
Rosa

pillan sa...

men vilken söt och underbar spegel..

på den utlottningen vill jag vara med.

kram

evamar sa...

PS. Jag länkade i min tävlingsblogg också:

http://evamar.blogg.se/2009/november/spegel-nasta-inlagg.html

Carolina sa...

Jag vill vara med!
Oerhört snygg spegel!


vgokuv@yahoo.se

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla om den underbart fina spegeln.
Må så gott
Kram Marie

Therese sa...

Jag är gärna med i utlottningen!

Mvh Therese
tny82@hotmail.com

Love and be proud sa...

Hejsan! Deltar gärna!!! Va kul! Välkommen du också till mig( tävling pågår) ;-)

suss sa...

Jättefin spegel. Den är jag gärna med och tävlar om!
= )

jessie sa...

Åh så fin spegel! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-silverspegel.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Anonym sa...

Åh vad drömsk spegel! Eftersom mamma fotar så mycket så behöver hon lite söta gammaldags inspirerade saker! Så hon skulle bli världens gladaste om hon fick den i julklapp.. :-)

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=18073257

//sandra håller tummarna, kram!
sandra-le@live.se

Jonna sa...

Jag har aldrig lämnat något avtryck tidigare, men var tvungen när jag såg denna spegel. Min farmor hade en sådan när vi barn var små. Min bror såg aldrig förtjusningen i spegeln, som min syster och jag gjorde, så han grävde ner den någonstans och som vi letade(utan lycka). Väckte minnen ...

Otroligt mysig och inspirerande blogg!

/Jonna

leopardia sa...

jättefin spegel! jag är gärna med i denna utlottning.

Else´s Bod sa...

Man kan ju alltid hoppas!!
Kram Lisa.

Anonym sa...

Jag vill också vara med i din tävling om den fina spegeln!

/Anna S

asamuelsson79@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina spegeln.

Hälsningar Jenni
jenni.ahlgren@gmail.com

Anonym sa...

Åh vilken fin spegel! Jag vill gärna vara med denna gång också!

Ha det! Maja

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Visst vill man pröva lyckan hos dig... Vacker spegel!
Kram Agnetha

Lillan sa...

supersöt. vill gärna vinna!!

mail: litenmentuff@live.com

Gabbies sa...

Oj vilken fin spegel! Jag är absolut med!

Ingrid sa...

Jag tar gärna en lott. Den gamla spegeln är ju helt förtjusande. Den skulle gärna få bli en vacker detalj till inredningen i vardagsrummet/salongen. Hoppas kan man ju alltid göra!
(ingridrothoff[at]hotmail[punkt]com)

Tea Lady sa...

Fantastisk spegel! Och det verkar som om tävlingen fortfarande pågår!

Jag är givetvis med!

Kram,
Lena

Monia sa...

gud vilken fin! Jag är absolut med! har länkat dig här:

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-vitt-hus-med-vita-knutar.html

FEDERICA sa...

Hi! My name is Federica and I come from Italy. I just found your beautiful blog thanks to my fave italian magazine, called "Casa Chic". I saw your beautiful home featured! Gorgeous!
I really would like to share some of your pics in my blog, please, let me know if there's no problem.
Have a nice day!
Federica

Anonym sa...

Detta vill jag ju inte missa =)
Nelli // anneli52@hotmail.com

Annas skattkammare sa...

Vill självklart vara med och tävla om den fina spegeln!
Kram /Anna

erika sa...

Jag vill vinna

Carita sa...

Vad fin! Jag är gärna med :)
Ha det fint! /Carita
turkost@gmail.com.

Therese sa...

Jag är hjärtans gäran med då jag blev betuttad i denna spegel - och visst står det Alma på den?! Är det en tös i magen har vi faktiskt funderat på det namnet... :-) Kram
Therese - Sockenvägens Söta

Kjeruben sa...

Så herlig speigel!
Kryssar fingrar for MASSE vinnerlykke :D

Jenny sa...

Åh, jag vill också vara med! Vilken himla vacker spegel! Ha det bra, själv ska jag jobba hela helgen. Kram! /Jenny

Birgitta sa...

Hej! Jag vill också vara med i din tävling och hoppas vinna.
Det är första gången jag hittat hit till denna fina blogg.
Kram Birgitta

PyretPepsi sa...

Det är en jättevacker spegel och är gärna med och tävlar.
Har länkat:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/vinn-en-vacker-spegel-hos-vitt-hus-med.html

Shabbycharm sa...

så vackert spegel... jag er med.
ha en
fin helg.
kram bella

Anci sa...

Hej !
Jag vill gärna vara med !! Spegeln är så fin :)

Kram
Anci

Änglarnas hus sa...

Jaaaaa!! jag vill absolut vinna denna spegel..

Ha det gottis och lycka till i tävlingen !!

Kram Sanne..

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin spegeln är. Vill gärna vara med i utlottningen.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Fröken Tindra sa...

Jag vill tävla om den vackra spegeln!!
Kram!

Interiörboden sa...

Hej Maria!

Självklart vill jag vara med i din underbara tävling!!! :)
Spegeln var ju helt underbar!!

Hoppas att det är bra med dig annars...

Kramar Sandra
PS. råkade visst rösta på dig igen, hihi :)

Elin Thor sa...

Så fin, jag är gärna med =)

Anonym sa...

Ja, den söta spegeln vill jag gärna vinna.

Lena ingvar.kronborg@gloclanet.net

MiaMaria sa...

Eva via mailen. Lycka till!

jenny/e.j.m sa...

Åh vilken fin spegel. Tar gärna en lott och hoppas på TUR.

//jenny/e.j.m

Kris sa...

Hejsan! Supersöt spegel, vill absolut vara med!
Kristina

Anonym sa...

varfor inte:)

shesleath sa...

z5x82r9p07 q1k77w6i81 n6j11l7w94 z6w96p5t04 j1i00e1x24 e1q27m5i59