2015-11-03

Alla goda ting äro...


Novembermånad är här...

Dags för lite Husfix/städ här hemma har inte haft tid tidigare men nu ska här röjas.
Självklart har det och ska det bli lite nya inköp. Älskar man inredning så gör man. Och inte nöjer jag mig med det jag har utan tycker om att förnya mig.

 Fick bli en Ernst ljusstake...
 Har tidigare även köpt timglas...alla goda ting är tre...eller här fyra.
  Matta i svart och vitt, perfekt i min hall...
Och som ni ser har jag redan bytt ut ljusstakarna mot Ernst och timglas.

Var ju ett tag sedan men får väl försöka uppdatera lite oftare nu...
Ha en go vecka!
Kramar/MiaMaria 

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

ja han gör mycket fint den där Ernst, hihi...så fint det blev där på
bordet ;)
Hoppas allt är bra med dej ;)
Ha en fin dag i solen!
Kram bia