2016-02-15

Loppat....


En liten bild från det nygamla...
Har loppat ett soffbord i väntan på det rätta ska dyka upp. Målade det svart och satte på små hjul. Få se hur länge det förblir svart...men å andra sidan så passar det så himla bra med nya mattan från MIO.

Har även loppat en annan möbel som ska förnyas strax...blir också svart. Båda var bruna typ ek innan.

Helt klart en favohörna nu sedan ommöbleringen.
Lite pyssel och pynt på bordet ska det också bli. Bordet har klaffar så man kan även fälla ner och göra det mindre. Perfekt!

Och att vi går mot ljusare tider är ju underbart.

Nya kameran har anlän fotot är tagen med den. Självklart behöver jag läras en del som så alltid med något nytt. Nu fotograferar jag med en CANON, 
systemkamera med wifi...det gillar jag.

Men övning ger färdighet så det hoppas vi på.

Ha en skön vecka!
Kram/MiaMaria 

2 kommentarer:

ADOIFLOANS sa...

VI GÖR LÅN NU TILL LÅGT HASTIGHET 1% {adoifloans@gmail.com}

Om du behöver ett brådskande lån för att starta ett företag, behöver du ett lån? Vi ger både företag och privatpersoner lån, så om du behöver ett akut lån nu inom 6 timmar kan vi låna dig ett lån utan dröjsmål
lånet är nu tillgängligt till en låg ränta på 1%: Kontakta oss direkt på följande adress: [ADOIFLOANS@GMAIL.COM]

Fullständiga namn:..............
Land:..........
Stat:..........
Belopp:..................
Lånets längd: ..........
Telefon: .............
Ockupation:............
Födelsedatum:.......
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,
Företagsnamn: ADOIF LOANS INC
Företagets e-postadress: {adoifloans@gmail.com}
Jag önskar dig allt gott.

Claudia Klein sa...

Hej och välkommen till Spotcap Global Financial Services, jag heter Claudia Klein, jag är en långivare och även en finansiell konsult. Jag erbjuder alla typer av lånetjänster

Är du i stort behov av ekonomisk förstärkning? Behöver du ett lån för olika ändamål? om ditt svar är ja, kommer jag att råda dig att kontakta mitt företag via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller skicka ett sms på WhatsApp via: +31642117819 | och har ett lån på ditt konto inom 24 timmar eftersom vi tillhandahåller utmärkta lånetjänster över hela världen.

Vi erbjuder alla typer av lånetjänster (Personlån, Företagslån och många fler), vi erbjuder både lång- och kortfristiga lån och även du kan låna upp till 15 miljoner euro och vi ger ut lån till en låg ränta på 3 % per år. Mitt företag hjälper dig att uppnå en mängd olika mål med ett brett utbud av låneprodukter.

Jag erkänner det faktum att att få ett legitimt lån alltid har varit ett stort problem För individer som har ekonomiska problem och behöver en lösning på det, har många människor det så svårt att få aktielån från sina lokala banker eller andra finansiella institutioner p.g.a. hög ränta, otillräckliga säkerheter, skuldsättningsgrad, låg kreditpoäng eller andra orsaker

Inga fler väntetider eller stressiga bankbesök. Vår tjänst är tillgänglig 24/7 - du kan få ett lån och slutföra dina transaktioner när och var du än behöver det

Vi tillhandahåller 24-timmars lånetjänster i världsklass. För frågor/frågor? - Skicka ett e-postmeddelande till | spotcapglobalservices@gmail.com | eller skicka ett sms på WhatsApp via: +31642117819 | & Få svar omedelbart

Din familj, vänner och kollegor behöver inte veta att du har ont om pengar, skriv bara till oss så får du ett lån.

Din ekonomiska frihet är i dina händer!!